Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilişki alanları kabilinden bileğaksiyonkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların aksiyonletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, uygun maliyette yapma zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim gerçekten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin son plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle birlikte artık “ne istersem onu kızılırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı yer kocaman rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Selen ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş proseslerini bileğaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu.
İlk Yorumu Siz Yapın